رستوران ياب رستوران ياب .

رستوران ياب

رستوران ياب

ويژگي‌هاي يك رستوران خوب
رعايت بهداشت در رستوران‌ها
 

رعايت اصول بهداشتي در رستوران بسيار مهم است و يكي از دلايل اصلي جذابيت يك رستوران ايده آل و زيباست. همچنين بهداشت كاركنان رستوران از اهميت ويژه اي برخوردار است كه به بايد به آن توجه كرد. تميزي كاركنان رستوران بايد به قدري به چشم آيد كه مشتريان با آمدن به رستوران متوجه اين موضوع شوند.

 

براي كارمندان و كاركنان يك رستوران، داشتن كلاه، دستكش و فرم مناسب ضروري است. همچنين در يك رستوران خوب تميز و مرتب بودن صندلي ها و ميزهاي داخل رستوران، تميز بودن سرويس بهداشتي رستوران و ظروفي كه در آن غذا سرو مي شود، بسيار اهميت دارد.

كاركنان بااخلاق و مودب در رستوران
 

يك ويژگي مهم در رستوران هاي خوب، داشتن كاركنان با اخلاق و مودب است. كاركناني از نظر مردم و مديران بيشتري امتياز را مي گيرند كه به خوبي پاسخگوي مشتريان باشند، با مشتريان با ادب و احترام برخورد كنند و درخواست مشتريان را به خوبي انجام دهند.

داشتن فضاي مناسب و دنج در رستوران
 

محيط و فضاي رستوران براي مشتريان بسيار مهم است. بنابراين فضاي رستوران بايد نه خيلي كوچك و نه خيلي بزرگ باشد. نبايد ميزها بيش از اندازه به هم نزديك باشند زيرا مشتريان احساس ناامني كرده و نمي‌توانند با آرامش و به راحتي غذاي خود را ميل كنند.

 

حضور مسئول رستوران در كنار مشتريان
 

حضور مدير رستوران در سالني كه مشتريان غذا ميل مي كنند و مطلع شدن از مشتريان براي كيفيت غذا، نشانه آن است كه مدير رستوران به مشتريان اهميت داده و براي بهتر شدن و رضايت مشتريان تلاش مي كند.

 

داشتن ميزهاي شيشه‌اي
 

داشتن ميزهاي شيشه اي در رستوران اهميت قابل توجهي دارد زيرا ميزهاي پلاستيكي آلودگي ها را به خود جذب كرده و تميز كردن آنها سخت است. ميزهاي شيشه اي نماي زيبايي به رستوران مي دهند و به راحتي قابل تميز كردن هستند.

 

رعايت تناسب در ميان غذاها
 

در منوي رستوران ها بايد تنوع غذايي رعايت شود و سرآشپز رستوران به سلامت مشتريان توجه كند. در يك رستوران خوب، غذا بايد به گونه اي سرو شود كه يك بشقاب از 50 درصد سبزيجات، 25 درصد از مواد پروتئيني و 25 درصد ديگر از غلات تشكيل شده باشد. بنابراين داشتن بشقاب ‌هاي سالم و مغذي براي مشتريان بسيار مهم است.

 

داشتن نور كافي و شلوغ نبودن رستوران
 

يكي ديگر از معيار هاي خوب بودن رستوران، داشتن نور كافي و شلوغ نبودن آن است. مسئولان رستوران آن بايد به اين مسئله دقت كرده و براي راحتي مشتريان از شلوغ كردن رستوران جلوگيري كنند.

رستوران ياب

رستوران ياب

رستوران ياب فعاليت خود را از سال 1398 اغاز نمود.رستوران ياب يك شبكه اجتماعي رستورانگردي ,كافه گردي و سفارش غذا هست كه بهت كمك ميكنه بهترين رستوران ها ,كافه ها و فست فود هاي اطراف خودتو پيداكني

 

ويژگي رستوران ياب

1_جستوجوي رستوران ها ي اطراف

2_جستوجوي كافه هاي اطراف

3_جستوجوي فست فود هاي اطراف

4_جستوجو بر اساس نوع غذا

كلام اخر

 

وب سايت و اپليكيشن رستوران ياب پلتفرمي جهت معرفي برترين رستوران ها و همچنين كافه ها و فست فود ها است.پس اگر قصد داريد بهترين رستوران ها و كافه هاي خود را پيدا كني و از امكاناتشون استفاده كنيد حتما به رستوران ياب احتياج خواهيد .


برچسب: كافه ها ،فسفود ها و فروشگاه هاي مواد غذايي ،در رستوران ياب فروشكاه خودتو رايگان ثبت كن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۸:۱۱ توسط:رستوران ياب موضوع: نظرات (0)